צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Floating Contact
שליחה
עמוד הבית » פרוייקטים » תרגום ניוזלטרים טכנולוגיים-פיננסיים של Business Wire

תרגום ניוזלטרים טכנולוגיים-פיננסיים של Business Wire

מעצבים את השפה של העתיד: תרגום ניוזלטרים מובילים בתחומי הטכנולוגיה והפיננסים מאנגלית לעברית.

לאחרונה, קיבלנו את ההזדמנות הייחודית לתרגם את הניוזלטרים של Business Wire, חברה מובילה בתחום התקשורת הפיננסית, מאנגלית לעברית. פרויקט זה מציב אותנו בחזית החדשנות הטכנולוגית והפיננסית, עם תכנים המכסים נושאים מתקדמים כמו בינה מלאכותית, מציאות מדומה, "האינטרנט של הדברים", ומגמות חדשניות בעולם ההשקעות. האתגר המרכזי היה לתרגם מושגים טכניים מורכבים ומתפתחים, תוך שמירה על הדיוק והרלוונטיות לקהל היעד הישראלי של מנהלים בכירים ואנשי הייטק.

כדי להתמודד עם האתגר, גייסנו צוות מומחים בתרגום טכנולוגי ופיננסי, המעודכנים באופן קבוע בחידושים האחרונים בתחומים אלה. התהליך כלל מחקר מעמיק של מונחים חדשים, התייעצות עם מומחי תוכן, ויצירת מילון מונחים ייעודי שמתעדכן באופן שוטף. הקפדנו על שימוש בטרמינולוגיה עדכנית ומדויקת, תוך התאמת הסגנון הלשוני לקהל היעד המקצועי והמתוחכם.

פרויקט זה מדגים את יכולתנו להתמודד עם תכנים מורכבים ומתפתחים במהירות בתחומי הטכנולוגיה והפיננסים. הוא מציב אותנו בעמדה ייחודית של השפעה על השיח הטכנולוגי-פיננסי בישראל, שכן אנו מתרגמים תוכן שמשפיע על אלפי מקבלי החלטות במשק עוד לפני הפצתו הרחבה. 

גם הפרויקט שלכם ראוי לתרגום מקצועי

בין אם מדובר במסמכים, אתר אינטרנט או אפליקציה, כנס, ועידה או כל תוכן אחר – אנחנו כאן כדי להנגיש את המסר שלכם לכל קהל יעד, בכל פורמט. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בפרויקט הבא שלכם.  

לקבלת הצעת מחיר מהירה 
עבור שרותי תרגום ולוקליזציה, הקלטה ותמלול