צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Floating Contact
שליחה
עמוד הבית » פרוייקטים » תרגום ולוקליזציה של מחקר מבחן האינטליגנציה של וכסלר

תרגום ולוקליזציה של מחקר מבחן האינטליגנציה של וכסלר

מתרגמים אינטליגנציה: הנגשת מחקר בינלאומי על מבחן IQ מוביל מאנגלית לעברית.

פרויקט ייחודי ומאתגר איפשר לצוות התרגום שלנו להכיר את העולם המרתק של מדידת אינטליגנציה. המשימה כללה תרגום מחקר בינלאומי מקיף מאנגלית לעברית, העוסק במבחן האינטליגנציה של וכסלר (WASI). מבחן זה, שפותח ב-1949, הוא כלי מרכזי בתחום הפסיכולוגיה לאבחון ומדידת IQ. הפרויקט דרש לא רק מיומנות לשונית גבוהה, אלא גם הבנה עמוקה של מונחים פסיכולוגיים ומדעיים מורכבים.

האתגר המרכזי בפרויקט זה היה הלוקליזציה של אחד מכלי המדידה של המודל. עבודה זו דרשה שיתוף פעולה הדוק עם מומחים בתחום הפסיכולוגיה כדי להבטיח דיוק מקסימלי בטרמינולוגיה המקצועית. צוות המתרגמים שלנו עבד ימים ולילות, תוך התייעצות מתמדת עם אנשי מקצוע, כדי להבטיח שכל מונח ומושג מתורגם באופן עקבי ומדויק. זה היה חיוני במיוחד בהקשר של כלי מדידה פסיכולוגי, שבו כל ניואנס לשוני יכול להשפיע על התוצאות.

פרויקט זה הדגיש את יכולתנו להתמודד עם אתגרי תרגום בתחומים מדעיים מורכבים. הוא דרש לא רק מיומנות לשונית, אלא גם הבנה מעמיקה של המתודולוגיה המחקרית ושל ההקשר התרבותי של מבחני אינטליגנציה. באמצעות העבודה על פרויקט זה, הרחבנו את הידע שלנו בתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית וחיזקנו את יכולתנו לספק תרגומים מדויקים ומהימנים בתחומים מדעיים מתקדמים.

גם הפרויקט שלכם ראוי לתרגום מקצועי

בין אם מדובר במסמכים, אתר אינטרנט או אפליקציה, כנס, ועידה או כל תוכן אחר – אנחנו כאן כדי להנגיש את המסר שלכם לכל קהל יעד, בכל פורמט. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בפרויקט הבא שלכם.  

לקבלת הצעת מחיר מהירה 
עבור שרותי תרגום ולוקליזציה, הקלטה ותמלול