צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Floating Contact
שליחה
עמוד הבית » פרוייקטים » תרגום סימולטני בתערוכת "בין הסמלים"

תרגום סימולטני בתערוכת "בין הסמלים"

חושפים היסטוריה נשכחת: תרגום סימולטני בתערוכה המציגה סמלים בריטיים עתיקים בירושלים.

כשרשות העתיקות חשפה ממצאים מרתקים מתחילת המאה ה-20 בירושלים, הוזמנו להיות חלק מאירוע היסטורי. התערוכה "בין הסמלים", שנפתחה ב-20 ביוני 2024 בבית אות המוצר הירושלמי, הציגה לראשונה מחקר מקיף שמיפה ופיענח סמלים בריטיים נשכחים על קירות בית חולים ישן. בין הגילויים המרגשים היו סמלו של המלך ג'ורג' החמישי וחתימתו של אדוארד ססיל גינס, יצרן הבירה האירית המפורסם.

משימתנו הייתה להנגיש את התוכן העשיר והמורכב הזה לקהל בינלאומי, כולל שגריר בריטניה בישראל שכיבד את האירוע בנוכחותו. סיפקנו שירותי תרגום סימולטני מקצועיים, המאפשרים לכל המשתתפים להבין ולהעריך את חשיבות הממצאים בזמן אמת. לצד התרגום, דאגנו גם לספק את כל הציוד הטכני הנדרש להנגשת התכנים, מבטיחים חוויה חלקה ומעשירה לכל הנוכחים.

פרויקט זה הדגיש את יכולתנו לגשר על פערי שפה ותרבות בהקשרים היסטוריים ודיפלומטיים מורכבים. הוא דרש לא רק מיומנות לשונית גבוהה, אלא גם הבנה עמוקה של ההקשר ההיסטורי והתרבותי. באמצעות השירותים שלנו, הצלחנו לתרום להנגשת פיסת היסטוריה ייחודית זו לקהל רחב ומגוון, ולחזק את הקשרים התרבותיים בין ישראל לבריטניה.

גם הפרויקט שלכם ראוי לתרגום מקצועי

בין אם מדובר במסמכים, אתר אינטרנט או אפליקציה, כנס, ועידה או כל תוכן אחר – אנחנו כאן כדי להנגיש את המסר שלכם לכל קהל יעד, בכל פורמט. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בפרויקט הבא שלכם.  

בינתיים, אפשר להתרשם ממגוון הפרויקטים שלנו. הנה טעימה:

לקבלת הצעת מחיר מהירה 
עבור שרותי תרגום ולוקליזציה, הקלטה ותמלול