שירותי תרגום הולכים ונעשים יותר ויותר מבוקשים. ככל שהמעבר לעבודה מהבית, עבודה מרחוק ותקשורת בין לאומית הולך ומתגבר, כך גם הביקוש לשירותי תרגום איכותיים הולך וגובר. ועם הביקוש, עולה גם ההיצע. איך יודעים כיצד לבחור מתרגם איכותי, כזה שיעשה עבודה יסודית ולא יאכזב?
תוצאה מוצלחת מתחילה בבחירה נכונה
שיפור איכות התוכן של אתר האינטרנט שלכם והתכנים הארגוניים הינה חיונית ליצירת רושם חיובי אצל לקוחות והרחבת הפעילות העסקית. תרגום מקצועי איכותי מתחיל בבחירה נכונה של משרד תרגום, המבטיחה שירותים מתמשכים באיכות גבוהה וללא "תאקלים". איך תדעו לבחור חברת תרגום איכותית?
מוניטין דיגיטלי
בעידן בו רוב התקשורת מתקיימת דרך האינטרנט, חברות המעוניינות להותיר רושם מכובד אצל לקוחות פוטנציאליים משקיעות באתר אינטרנט עשיר בתכנים רלוונטיים, בעלי ערך מוסף, המעניקים לקורא הכוונה מדויקת העונה על צרכיו.
בחירת חברת תרגום מקצועית מתחילה בקבלת רושם ראשוני מאתר האינטרנט שלה. אם אתר האינטרנט שלה עתיר תוכן איכותי, בדיוק כמו זה שאתם מכוונים אליו, מדובר בהתחלה טובה.
נראות ויחסי ציבור
חברות המעניקות שירותי תרגום דואגות לשמור על יחסי ציבור תקינים ברשת, עם קולגות ובעלי עניין רלוונטיים. איתור תוצאות רלוונטיות אודות החברה במנועי חיפוש, קבלת רשמים מלקוחות קיימים והתרשמות מרמת הביצועים הקיימת – יכולים לעזור בקבלת רושם לגבי מידת הרצינות של החברה.
רמה טכנולוגית
לביקוש ההולך וגובר לשירותי תרגום יש השפעות על אופן תפעול התחום. משמעות הדבר היא כי כמו בכל תחום כיום, גם עולם התרגום הולך ועובר יותר ויותר לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות. יישום של מתודות AI, שימוש בתוכנות בינה עסקית והכנסת ציוד מתקדם לשימוש יומיומי בחברה הינם צעדים חיוניים לחברות המעניקות שירותי תרגום מקצועי ומעוניינות לתת ללקוחותיהן את השירותים הטובים ביותר. בדקו לפיכך, את איכות הציוד הטכנולוגי, את רמת השימוש בטכנולוגיה בחברה ואת התוצאות המופקות מכך.
שירות לקוחות
אחת הנקודות הרגישות בעולם המערבי ובישראל בפרט – היא נושא שירות הלקוחות. בעידן צרכני בו יותר ויותר צרכנים מקבלים שירות מחברות גדולות ולא מגורמים פרטיים, לעתים רבות המודעות לעובדה כי בצד השני עומד אדם, בעל רגשות וצרכים משלו, נמוגה מול שיקולי עלות-תועלת, בין אם בשל מדיניות חברה ובין אם בשל תכתיבים אחרים.
בעידן כזה, ישנה חשיבות מרבית לתשומת הלב הניתנת ללקוח. לפיכך יש לבדוק את רמת האדיבות, הסבלנות והנכונות לבוא לקראת הלקוח ולא רק בשיחת ההיכרות. בחבר תרגומים מקפידים על מתן שירות אנושי לפני הכל, כך שלקוחותינו תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות.